Case

Sådan ændrer du i link-preview når du indsætter et link på din Facebook-side.

Tidligere var det muligt at ændre både overskiften og brødteksten når man indsatte et link på Facebok. Den mulighed forsvandt...

Sådan ændrer du i link-preview når du indsætter et link på din Facebook-side.

Sådan ændrer du i link-preview når du indsætter et link på din Facebook-side.

Tidligere var det muligt at ændre både overskiften og brødteksten når man indsatte et link på Facebok. Den mulighed forsvandt som en reaktion Fra Facebook på Fake News og click-bait overskrifter for alm. Mennesker. Nyhedsmedier m.fl. havde dog stadig mulighed for at gøre det. Nu har du muligheden for også at kunne gøre det igen.
Fra d. 18. December 2017 har man muligheden igen.

If you’ve included a link to your post, you’ll see a link preview pop up in the composer for Facebook, LinkedIn and Google+. Buffer would pull the image, title or description directly from the website’s metadata so you could see how the link preview might display on the social networks.

Each social networks have different approaches to whether customization is supported, and Buffer would match the native experience:

Facebook After December 18, 2017,

Facebook no longer supports link preview customization for links that are not your own. Facebook has shared more detail on this change here.

To continue customizing the link previews for your own websites, verify your domains by following the steps here. Once your domain has been verified, you’ll be able to customize your link previews via Buffer. If you’ve customized the link previews in the scheduled posts including links that are not your own, they will publish to Facebook without the customization after December 18, 2017.

The link preview will show the image, title and description pulled directly from the website’s metadata.

Sådan får du får du mulighed for, at ændre i overskriften og brødteksten når du indsætter et link fra din webside på Facebook.

Hvad er et link-preview?

Et link-preview er det der kommer frem når du indsætter et link fra f.eks. din webside på din Facebook-side. Se billedet herunder.

 

 

 

 

 

 

 

Her har jeg nu muligheden for, at ændre både overskrift og brødtekst, når jeg har verificeret mit domæne.

Hvordan verificerer jeg mit domæne?

For at få domænet verificeret forudsætter det at du bruger Facebook Business Manager(BM).

Åben den eller gå på din Facebook-side og åben den derfra.

I BM vælger du ”Virksomhedsindstillinger” og derefter vælger du domæner, så kommer du til dette op

Tryk på tilføj side (hermed menes der webside) og der popper denne her op. Indtast din websides domæne og tryk på “Tilføj domæne”.

Når du har gjort dette får du nu 2 muligheder for at verificere dit domæne

Følg deres guide og voila! Du har nu muligheden for at ændre både overskrift og brødtekst når du indsætter et link fra din webside på din Facebook-side.

Nyhedskategorier

Har du interesse i Divi temaet, WordPress og Online marketing?

Hold dig opdateret via vores nyheder, hvor de seneste opdateringer, trends og gennembrud inden for Divi Theme, webdesign, digital marketing & sociale medier bliver vist.

Divi Theme

Få det fulde potentiale af disse temaer med eksperttips, kreative tilpasningsideer og dybdegående tutorials.

Digital marketing & sociale medier

Udforsk ekspertstrategier, trends og handlingsorienteret indsigt for at booste din digitale tilstedeværelse.

WordPress & Woocommerce

Få ekspertindsigt, optimeringstip og de seneste trends for at forbedre din WordPress- og/eller e-handelsrejse.

Nice to know

Bliv informeret, bliv inspireret, og øg din viden, mens du navigerer i de dynamiske områder inden for design og digital markedsføring.

Vi tilbyder

Vi udvikler, designer og transformerer din vision til din nye forretningsløsning

Vi tilbyder moderne responsiv webdesign, digital marketing samt support & vedligeholdelse af din webside eller shop. Kontakt os for et uforpligtende tilbud eller bliv ringet op.

Planlægning, strategi og eksekvering